شهر پاریس در روز و شب , تایم لپس فوق العاده زیبا از پاریس – آپارات

شهر پاریس در روز و شب , تایم لپس فوق العاده زیبا از پاریس – آپارات
447

 

کل پاریس زیباست پس سعی کنین از تمام کوچه پس کوچه ها و همین طور خیابون های این شهر دیدن کنین و لذت ببرین. تو همین کوچه های سنگ فرش و خیابون های زیبا مکان هایی وجود داره که جاذبه های دیدنی و گردشگری این شهر محسوب میشن تصاویری زیبا از شهر پاریس در روز که جای خود را به شب می دهد را فراهم کرده ایم تا ببینید که این شهر در تمام ساعات روز زیباست و بیدار …

پاریس، شهری رویایی که همه آرزوی دیدنش را دارند. این شهر نگینی در میان شهرهای جهان است و هرکس با هر سلیقه ای را جذب خود می کند. پاریس شهر عشاق، شهر روشنفکران، شهر مد و زیبایی، شهر فرهنگ و ادبیات و …است.  دیدنی های پاریس فراوان است، اما وقتی اسم پاریس را می شنویم قبل از هرچیز یاد چه چیزی می افتیم؟ برج ایفل! این برج بلندمرتبه با طراحی زیبا و نمادینش به سمبل پاریس تبدیل شده و تقریبا از همه جای شهر پیداست. همه دوست دارند برای یک بار هم که شده در کنار این برج عکسی به یادگار بگیرند یا از فراز این برج چشم انداز زیبای شهر پاریس را تماشا کنند.

 

 

دیدنی های پاریس را تقریبا همه می شناسند: برج ایفل، طاق پیروزی، موزه با عظمت لوور، کلیسای نوتردام پاریس، کاخ ورسای و … البته جاذبه ها و دیدنی های پاریس محدود به بناهای تاریخی و موزه ها نمی شود؛ کل شهر پاریس یک جاذبه دیدنی برای گردشگران است. قدم زدن در خیابان مشهور شانزه لیزه و تماشای ویترین برندهای لوکس و مشهور دنیا به تنهایی تجربه ای لذتبخش است. کافه نشینی در خیابان های پاریس و به ویژه کنار رود سن هم از آن دست کارهایی است که حتما در پاریس باید انجام داد. در کافه های کنار رود سن بنیشنید و در حالی که به چشم انداز زیبای رود سن نگاه می کنید و موسیقی شاد فرانسوی گوش می کنید یک فنجان قهوه فرانسوی و نان کروسان سفارش بدهید.

 

.