واکنش تند هنرپیشه آمریکایی به تهدید ایران از سوی آمریکا

واکنش تند هنرپیشه آمریکایی به تهدید ایران از سوی آمریکا
438

ددلاین : «پاتریشیا آرکت» که برای بازی در سریال «تظاهر»‌ در شاخه بهترین بازیگر زن مکمل یک سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی به عنوان برنده نهایی معرفی شد، حین دریافت این جایزه در سخنانی از اقدام  ترامپ رئیس جمهور آمریکا در انتشار توئیت‌های تهدیدآمیز علیه ایران به شدت انتقاد کرد.

«آرکت» در بخشی از سخنان خود گفت: «ما کشوری را می‌بینیم که رییس‌جمهور آن برای تهدید بمباران کردن 52 سایت از جمله سایت‌های فرهنگی، توئیت می‌کند. مردم جوان آن جان خود را به خطر می‌اندازند و به سراسر جهان سفر می‌کنند. مردم نمی‌دانند که آیا این بمب‌ها بر سر فرزندانشان آوار خواهد شد یا نه.»

«پاتریشیا آرکت» که جایزه بهترین بازیگر زن مکمل یک سریال، سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی این دوره از جوایز گلدن گلوب را در رقابت با مریل استریپ برای «دروغ‌های کوچک بزرگ»، هلنا بونهام کارتر برای «تاج» و امیلی واتسون برای «چرنوبیل»‌ دریافت کرده ‌است، سال‌هاست که به عنوان یکی از منتقدان ترامپ و سیاست‌های او شناخته می‌شود.

«مایکل مور» مستندساز برنده اسکار و دیگر چهره‌های هالیوودی چون «رز مک‌گوان»، «جان کیوزاک»، «راب راینر»، «الک بالدوین» در کنار «استفن کینگ» نویسنده مطرح آثار جنایی از چهره‌هایی بودند که نسبت به ترور سردار قاسم سلیمانی به دستور رییس جمهور آمریکا به شدت انتقاد کردند.

.