فیلم خودکشی نافرجام یک جوان در تهران روی پل صدر

فیلم خودکشی نافرجام یک جوان در تهران روی پل صدر
1,343

جوانی قصد داشت از روی پل صدر تهران به پایین بپرد که با اقدام به موقع آتش‌نشانی نجات پیدا کرد.


ساعت 17:30 دقیقه امروز – سه شنبه – خبری مبنی بر تصمیم به خودکشی پسر جوانی در اتوبان صدر به سازمان آتش نشانی و ماموران پلیس تهران مخابره شد و خیلی زود تیمی از سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند.

امدادگران با حضور در محل مشاهده کردند که پسر جوان در حالیکه یک ماسک روی صورتش گذاشته ، بالای پل صدر، بین اتوبان شهید صیادشیرازی و امام علی «ع» در حالیکه یک بنر روی ستون های روگذر صدر نصب کرده بود قصد داشت خودش را از بالا به پایین بیندازد.

پسر جوان که قصد داشت به پایین بپرد که تیم آتش نشانی با حضور در محل موفق شدند این جوان را از مرگ نجات دهند.

بنا بر این گزارش، پسر جوان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.


جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با برنا در خصوص این حادثه گفت: دقایق پیش مردی با بالارفتن از پل صدر خود را در شرایط مرگباری قرار داد. مامورین آتش نشانی بلافاصله برای کمک رسانی به محل اعزام شدند. این مرد که به ظاهر قصد خودکشی داشت از پشت سر خود را با طنابی بسته بود تا مانع اتفاق مرگبار شود.

وی ادامه داد: در همان گفتگوهای ابتدایی که ما بین این مرد و مامورین آتش نشانی برای جلوگیری از خودکشی رخ داد وی مجاب شده و از تصمیم خود منصرف شد.

گفتنی است این مرد جوان با نصب بنر در پل صدر درخواست ملاقات با عالی ترین مقام کشوری را داشت همچنین شواهد حاکی از آن است هم اکنون وضعیت اتوبان صدر به شرایط عادی بر می گشته است.


مردی با پیام « من میخوام رهبر رو ببینم » عصر امروز با طناب خود را به نرده‌هاى پل صدر بسته و بر بالای پایه نشسته بود.
به گفته شهروندان، این مرد پس از پریدن، از طناب آویزون ماند. اما آتشنشانان موفق شدند طناب را ببرند و بر روی بالشتک بیوفتد. در پایان او را با آمبولانس منتقل کردند.

.