مریم مقتدری دانشجوی جنجالی دانشجوی قلابی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی

maryam-moghtaderi
1,101

صحبت‌های مریم مقتدری، دانشجوی بازداشت‌شده دانشگاه شهید بهشتی +فیلم

مریم مقتدری، دانشجویی که گفته می‌شود به صورت غیرقانونی در کلاس‌های رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی شرکت می‌کرد، به تازگی ویدئو‌هایی از خود منتشر کرده است که درباره ماجرای خود توضیح می‌دهد.

جنجال دختری ۲۳ ساله به نام مریم مقتدری دانشجوی دندان پزشکی که در کنکور دانشگاه قبول نشده بود بازتاب زیادی در برخی از شبکه‌های اجتماعی داشت. این دختر دانشجو بدون قبولی در کنکور و بدون ثبت نام در دانشگاه شهید بهشتی دانشجوی این رشته پر طرفدار شده بود!

در مقوله #مریم_مقتدری کمی وقت گذاشتم و حالم بهم خورد، نتیجه این بررسی رو اینجا مینویسم.اینکه این خانم مریض و متوهمه کاملا مشخصه در حرفاش ولی اینکه کسی پولی ازش گرفته یا چی رو نمیدونم. بخشی که برای من جالب بود ولی خود این خانم نیست بیاید باور کنیم که دیوونه است و میرفته سر کلاس این دیوونه چطور به صداوسیمای ملی راه پیدا کرده؟ اونجام در باز بود رفت تو؟ همین ویدیو رو بادقت ببینید که ۱۸ دقیقه چطور ۳ کلاهبردار هزاران جوون و خانوادهاشون که استرس کنکور دارن رو سرکار گذاشتن و دروغ سرهم میکنن براشون

اگر به ویدیو توجه کنید آرم برنامه گزینه ۴ رو میبینید. موسسه وارستگان نوابغ سرآمد یا موسسه ونوس به عنوان تنها بخشی از مافیای کنکور ، گرداننده این برنامه و یکی دیگر از اسپانسر های شارلاتان صداوسیمای میلی است.
مدیر موسسه ونوس فردی است به اسم جعفر کاردار که تا همین سال ۹۱ چاپخونه کار میکرده و چاپچی بوده ٫ یهو دیده مملکت در و پیکر و ناظر نداره از ۹۱ شده استاد جعفر کاردار بعد مهندس جعفر کاردار و همین چند ماه پیش هم شده دکتر جعفر کاردار
جعفر کاردار البته بازوهای رسانه ای قوی داره چون به واسطه سرطانی به اسم کنکور در ایران٫ پول داره، پوللل.
یکی از ارازلی که بارها قبلا در ستاره مربع قمار صداوسیما هم شاهد بودیم ثابت کرده شرافتی نداره علی ضیا است. ببنید یهو اتفاقی در برنامه فرمول یک مهمان برنامه جعفر کارداره!
همینطور خیلی اتفاقی باز هم مهمان برنامه در شو کثیف دیگری از #علی_ضیا در کرمانشاهی کسی نیست جز جعفر کاردار که در هر برنامه برای ما نصایح اخلاقی هم داره ٫ ۲۰ میلیون هم آورده صدقه بده به زلزله زده ها اونم وسط صداوسیمای ملی آنتن زنده!!!
البته جعفر هم بیمعرفت نیست هرچی همایش و دکون هوا کرده٫ مجریگری و شیادیش رو داده به علی ضیا اینستاگرام مریم مقتدری رو که ببنید متوجه میشید داره برای پروژه جدیدی کار میکنه به اسم نت استاد حدس بزنید پشت این پروژه کیه؟ بله استاد مهندس دکتر جعفر کاردار!‌(وسط)
اگر سر شما هم گیج رفت باید بدونید که اخلاق مدتهاست شعلش کم نور شده. متاسفانه بخش زیادی از موفق های استارتاپی کشور متوهم هایی هستند از جنس دکتر جعفر کاردار و مریم مقتدری !

 

ماجرای خانم مريم مقتدري, دانشجوی قلابی پزشکی, دانشگاه شهید بهشتی, رتبه برتر کنکور, صحبت های دانشجوی قلابی, صدا و سیما, مريم مقتدري, فروش صندلی دانشگاه,
.