فال آبان ماه 98 | فال ماهانه آبان 1398

فال آبان ماه 98 فال ماهانه آبان 1398
489

فال آبان ماه 98

آبان ماه را میتوان ماه اشتیاق ؛ قاطعیت ؛ عزم و مصمم بودن شناخت . دراین ماه بـه شـما چگونه خواهد گذشت و فال شـما چیست ؟

 

بهترین فال در ماه آبان را در مجله سرگرمی و تفریحی تالاب بخوانید.

 

فال ماهانه آبان 1398

– فال متولدین فروردین در آبان ماه

شـما عزیزی کـه در ماه فروردین بـه دنیا آمده اید و می‌خواهید بدانید در آبان قرار اسـت چه اتفاقاتی برایتان رخ بدهد باید بدانید کـه شـما زن یا مرد فروردین ماهی در ماه آبان بـه اسانی می توانید بر روی دیگران تاثیر گذار باشید و از این توانایی در جهت رسیدن بـه هدفی کـه دارید استفاده کنید.

 

شـما فروردینی ها ذاتاً رهبر بـه دنیا آمده اید پس از این کـه افرادی را مدیریت کنید نترسید فقط مراقب باشید کـه زیاده روی نکنید. ماه آبان ۹۸ سراسر از اتفاقات خوب برایتان خواهد بودو آرزوهایی کـه مدتها بـه دنبالش بودید برایتان مسیر می شود فقط مراقب باشید کـه این امر موجب نشود غرور و خودخواهی بر شـما چیره شود.

 

کمی بیشتر بـه خودتان استراحت دهید و اطرافیانتان را فراموش نکنید آن ها بـه کمک شـما احتیاج دارند ودر پایان باید بدانید بهترین روز برای شـما 4 آبان و بدترین روز 6 آبان اسـت.

 

فال متولدین اردیبهشت در آبان

اردیبهشت ماهی هاي‌ عزیز باید بدانند کـه طالع بینی ماهانه آبان برای شـما گفته اسـت کـه دراین ماه توانایی شـما بی اندازه خواهد شد پس بیهوده استرس نداشته باشید و سعی کنید کارهایتان را بـه درستی انجام دهید.

 

در ماه آبان موقعیتی برایتان فراهم می شود تا بـه آرزوی دیرینه خود برسید پس خوب در رابطه با ان فکر کنید. زندگی جدیدی را آغاز می کنید و از این پس در آسایش و اسانی بیشتری خواهید بودو این امر نه تنها شـما بلکه خانواده تان را هم تحت تأثیر قرار خواهد داد.

 

متولدین اردیبهشت در آبان یکی از مشکلات بزرگتان مرتفع می شود میشود و بالاخره یک نفس آسان می‌کشید، منتظر باشید، اتفاقات بسیار بزرگی در راه اسـت و بهترین روز برای شـما بیست و هشتمین رو از ماه آبان خواهد بود.

 

– فال متولدین خرداد  در آبان ماه

فال ماهانه آبان برای متولدین ماه خرداد بسیار خوب و نیکو رقم خورده اسـت و خردادی هاي‌ عزیز باید بدانند کـه آبان برایشان ماه پر مشغله اي خواهد بودو کاملا از خانواده و دوستان تان فاصله می گیرید اما نگران نباشید کـه بـه نتیجه اي کـه در آخر ماه بـه دست می آورید می ارزد.

 

درست اسـت کـه مشکلات بسیاری در زندگی دارید اما این ماه شروع برطرف شدن یک بـه یک آن ها برایتان خواهد بود. باید بدانید کـه هفته اول آبان سال ۹۸ برای شـما خرداد ماهی هاي‌ عزیز بسیار نیکوتر اسـت و باید در آبان ماه امسال در تلاش باشید تا بیشتر وقت تان را بـه خانواده اختصاص دهید و کودک درون تان را فراموش نکنید، اینکار کمک تان می کند تا بـه افسردگی دچار نشوید. بـه حس کنجکاوی تان پر و بال دهید و ان را سرکوب نکنید چراکه مطمئنا شـما را بـه جاهای خوبی خواهد برد.

 

فال متولدین تیر در آبان ماه

مردان و زنان متولد تیر ماه باید بدانند کـه فال ماهانه آبان برایشان در ادامه اینبخش بیان شده اسـت ودر ابتدا باید بگوییم کـه روزهای اول ماه آبان بـه خصوص سومین روز کمی برایتان سخت خواهد گذشت چرا کـه شرایط برایتان دشوار و آشفته اسـت اما بهتر اسـت مثبت فکر کنید و بـه خودتان ایمان داشته باشید چرا کـه همه ی چیز در حال حل شدن اسـت، تیری هاي‌ عزیز شـما باید در آبان ماه زیاده خواهی را کنار بگذارید و خودتان رابا افرادی مقایسه کنید کـه در حد و اندازه تان هستند تا بتوانید اعتماد بـه نفسی کـه می‌خواهید را بـه دست بیاورید.

 

از نتایج کارتان پشیمان نشوید چرا کـه تمام تلاششان را گذاشته اید. خبر های خوبی در اواسط ماه بـه دستتان میرسد و بهترین روز برای شـما در ماه آبان امسال روز بیست و دوم خواهد بود کـه زندگی را بـه کامتان شیرین میکند و ممکن اسـت در رابطه با مسائل مالی باشد.

– فال متولدین مرداد در آبان ماه

زنان متولد شده در مرداد باید بدانید کـه طالع بینی آبان برای شـما عزیزان بسیار خوب نوشته شده اسـت ودر آبان ماه امسال بیشتر وقت تان رابا دوستان و خانواده تان هستيد و کمتر بـه فکر کار و تلاش هستید، مراقب باشید کـه زیاده روی دراین امر شـما را از نظر مالی در شرایط بدی قرار میدهد.

 

مشکلاتی در محیط خانواده وجوددارد کـه نگرانتان ساخته اما مطمئن باشید کـه بـه زودی برطرف میشود. مردان متولد مرداد در ماه آبان سال 98 توجه کنید کـه شـما دراین ماه باید بیشتر مسئولیت پذیر باشید و سعی کنید زیردستانتان را مدیریت کنید، اگر حساب‌شده پیش بروید مطمئناً در دومین ماه از فصل پاییز 98 بـه نتایج خوبی خواهید رسید و ممکن اسـت در اولین روز آبان شـما مردادی عزیز از نظر موقعیت اجتماعی برایتان جهشی بزرگ رقم بخورد.

 

فال آبان ماه 98 | فال ماهانه آبان 1398

فال متولدین شهریور ماه در آبان ماه

طالع بینی ماهانه آبان برای شهریوری هاي‌ خوش شانس میگوید کـه انگار شـما مهره مار دارید و از جانب اطرافیان و دوستان و حتی همسایگان تان مورد محبت قرار می گیرید و مدام درکنار شـما حضور دارند اما اگر احساس می کنید اینکار بـه زندگی تان لطمه می زند بهتر اسـت محترمانه از انها فاصله بگیرید.

 

ماه هاي‌ گذشته بسیار پرمشغله بودید و سخت کار کردید و آبان وقت ان اسـت کـه بـه خودتان استراحت دهید و بـه سفر بروید، و همچنین با دوستانتان بیشتر وقت بگذرانید.

 

متولدین شهریور شـما باید در آبان سعی کنید از موقعیت‌هاي‌ کاری کـه برایتان بـه وجود می آید بـه خوبی استفاده کنید تا رفته رفته بـه جایگاهی کـه می‌خواهید و لایق ان هستید دست پیدا کنید و روز بیست و هفتم آبان ماه سال یک هزار و سیصد و نود هشت بهترین روز برای شهریور ماهی ها اسـت.

 

– فال متولدین مهر در آبان ماه

اگر شـما زن یا مردی هستید کـه در مهرماه بـه دنیا آمده اید و می‌خواهید فال ماهانه آبان ۹۸ را در مورد خود بدانید باید بگوییم کـه دراین ماه میتوانید با خیال آسان بـه تفریح و خوشگذرانی بپردازید و بعد از مدت ها حتی با دوستان قدیمی تان دیدار داشته باشید پس از این فرصت استفاده کنید و روحیه از دست رفته تان را بازیابی کنید.

 

فال و طالع بینی ماهانه برای متولدین مهر می‌گوید شـما مسئولیتی دارید کـه باید هرچه سریع تر ان را بـه اتمام برسانید، اگر احساس می کنید از پس از انجام ان بر نمی‌آیید می توانید از دیگران کمک بخواهید.

 

در اواخر ماه آبان بـه خصوص روز بیست و ششم این ماه از نظر عاطفی در موقعیت بسیار خوبی قرار خواهید گرفت و ممکن اسـت ازدواج در پیش داشته باشید. رازی دارید کـه دوست دارید هرچه سریع تر ان را بر زبان بیاورید اما شـما متولدین مهر باید مراقب باشید کـه آبان ماه اصلا برای فاش کردن راز وقت مناسبی نیست .

 

فال متولدین آبان

آبانی هاي‌ عزیز هم باید بدانند کـه این ماه برای خود شماست و مگر می شود شـما آبان ماهی باشید و ماه آبان با شـما ناسازگاری کند؟! اما شـما متولد ماه آبان ممکن اسـت دراین ماه کمی بیمار شوید و یا خطرات بـه سراغتان بیایند پس بیشتر از خودتان مراقبت کنید.

 

مسائلی در اطرافتان وجوددارد کـه فکرتان را درگیر ساخته اما باید بـه انها نظم دهید. شـما متولدین آبان مطمئناً الویت هایي در زندگی تان دارید کـه باید بر طبق برنامه پیش بروید پس بـه حرف هاي‌ دیگران توجهی در آبان نشان ندهید و سعی کنید مطابق میل خود عمل کنید چرا کـه آرامشتان از همه ی چیز مهمتر اسـت.

 

فال ماهانه آبان برای متولدین ماه آبان خوب اسـت و بهترین روز دراین ماه برای شـما روز هشتم آبان اسـت و موقعیت هاي‌ مناسبی از نظر عاطفی و همچنین مالی برایتان بـه وجود می آید کـه باید بـه خوبی از انها استفاده کنید. سعی کنید بیشتر کتاب بخوانید و آرامش را بـه زندگی تان بازگردانید، مهربانی را فراموش نکنید کـه میتواند زندگی‌تان را دگرگون کند.

 

– فال ماهانه متولد آذر

فال ماهانه آبان برای متولدین آذر ماه اتفاقات پیش بینی نشده را بیان کرده اسـت و شـما متولدین ماه آذر در هفته اول آبان مدام سوپرایز می شوید پس خودتان را برای بهترین چیزها آماده کنید.

 

شـما فرد رویاپردازی هستید اما اگر نتوانید بین خیال و واقعیت تمایز قائل شوید متاسفانه رفته‌رفته شرایط زندگی برایتان دشوار خواهد شد. شـما آذر ماهی عزیز درست اسـت کـه بسیار تلاش می کنید اما تا کنون تمامی راه‌ها برایتان بسته بوده اما مطمئن باشید کـه بالاخره در آبان مسیر درست را می‌یابید.

 

در اواخر ماه آبان امسال از نظر عاطفی کمی بـه چالش کشیده میشوید و مشکلاتی میان و شـما و همسرتان بـه وجود می آید اما با یک گفتگوی منطقی می توانید همه ی چیز را ختم بـه خیر کنید.

 

فال ماهانه متولدین دی

شـما عزیزی کـه زاده دی ماه هستید باید بدانید طالع بینی ماهانه آبان برای شـما هم خوب رقم خورده اسـت ودر این ماه مطمئنا از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهید داشت اما این قضیه نباید موجب شود کـه دست از کار بکشید، حتی باید تلاشتان را بیشتر کنید تا در شرایط بهتری قرار بگیرید.

 

عاقلانه تر عمل کنید و سعی کنید وقت تان را بـه خوبی تقسیم کنید، نباید از تفریح و خوشگذرانی بکاهید چرا کـه شـما روحیه حساسی دارید و باید در زندگی‌تان تنوع وجود داشته باشد. در اواسط ماه آبان دوراهی سختی برای شـما متولدین دی بـه وجود می آید کـه زندگی‌تان را خسته کننده میکند اما با توجه بـه قدرت و توانایی کـه دارید، راه درست را بر می گزینید و تا آخر ماه خبری کـه مدتها در انتظارش بودید بـه دستتان میرسد.

 

بهترین فال و طالع بینی آبان ماه

فال آبان ماه 98 | فال ماهانه آبان 1398

فال متولدین بهمن در آبان ماه

متولدین بهمن ماه کـه همیشه بـه دنبال رسیدن بـه آرزوهایتان بودید باید بدانید کـه فال ماهانه آبان برای متولدین بهمن زندگی عاشقانه اي را پیش بینی کرده اسـت و هرچه کـه دراین زمینه انتظار داشته باشید برایتان در آبان عملی می شود، بالاخره عشق زندگی تان را پیدا خواهید کرد و اتفاقات رمانتیکی برای شـما زن متولد بهمن رخ خواهد داد اما مراقب باشید کـه دراین زمینه بـه هرکسی خاطرجمعی نکنید چرا کـه روحیه شـما از همه ی چیز مهمتر اسـت و نباید بـه اسانی ان را بازیچه دست دیگران کنید.

 

اگر در ماه آبان امسال از شخصی خواسته اي دارید خودتان را آماده کنید کـه ممکن اسـت جواب نه بشنوید اما این امر باید نگرانتان نکند چرا کـه تا آخر ماه نظرش برمی گردد. برای عده اي از شـما مردان بهمن ماهی عزیز در آبان بـه یک‌باره ورق زندگی تان برمی گردد و اتفاقاتی رخ میدهد کـه تصورش را هم نمی‌کردید پس همان‌ گونه خوش‌ بینانه بـه راهتان ادامه دهید و روز هشتم را برای خود و خانواده تان نیک بدانید.

 

– فال متولد اسفند در آبان ماه

رسیدیم بـه متولدین اسفند و می‌خواهیم بدانید طالع بینی ماهانه آبان برای مردان و زنان متولد اسفند چگونه رقم خورده اسـت؟! متولدین اسفند در آبان  شمایی سرشار از احساسات هستند و کمتر می توانید منطقی عمل کند، شاید این امر ناراحتتان کند اما بهتر اسـت از جنبه مثبت بـه ان نگاه کنید و بـه خودتان سخت نگیرید، چرا کـه فرصت مناسبی اسـت تا بتوانید بـه زندگی عاطفی خود سروسامان دهید.

 

اگر تا کنون برای این کـه شادی و خوشحالی بـه زندگی‌تان سرازیر شود محتاج دیگران بودید باید از ماه آبان امسال مستقل تر عمل کنید و موقعیت هایي را بـه وجود آورید تا زندگی شـما زن و مرد اسفندی بـه کامتان شیرین شود، اینکار خودخواهی نیست بلکه شـما را از هر جهت قوی و قدرتمندتر می کند و روز دوم این ماه آبان برای شـما دختران و پسران و همه ی متولدین اسفند بسیار نیکو خواهد بود.

 

بهترین فال و طالع بینی در مورد آبان ماه را می توانید در پایین همین جا در مجله سرگرمی تالاب بخوانید. « طالع بینی ازدواج در آبان ماه و طالع بینی کاری و شغلی و زندگی »

.