گوساله عجیب با دو سر به هم چسبیده + فیلم

گوساله-دو-سر
499

در چین گوساله ای متولد شده که به دلایل ژنتیکی دو سر و صورت دارد و میتواند با دو دهانش غذا بخورد اما متاسفانه معمولا این نوع حیوانات عمر کوتاهی دارند.

تولد گوساله ای عجیب الخلقه با دو سر و صورت

مشکلات ژنتیکی یکی عواملی هستند که می توانند باعث بروز برخی مشکلات و مسائل در نوزاد شود.اما با این وجود مدت زمان عمر آنها کوتاه است و حداکثر یک الی دو هفته پس از تولد می توانند زنده بمانند.

آیا تا کنون جهش ژنتیکی در حیوانات را مشاهده کرده اید؟!روز گذشته ویدیویی بسیار عجیب از یک گوساله در چین در صفحات مجازی منتشر شد که در نوع خود منحصر بفرد بود و باعث شوکه شدن کاربران مجازی شد.

 

گوساله عجیب الخلقه

تولد گوساله عجیب الخلقه در چین  با دو سر

روز گذشته ویدیو و تصاویری از یک گوساله عجیب در صفحات مجازی منتشر شد که به جای یک سر دارای دو سر بهم چسبیده،به همراه 4 چشم و دو زبان و دو دهان که با هر دو دهانش می توانست غذا بخورد.

پس از انتشار این تصاویر انتظار می رود که این تنها به علت جهش ژنتیکی در رحم گاو مادر رخ داده است و در طی آن گوساله با دو سر به هم چسبیده متولد شده است.

تولد گوساله عجیب الخلقه

گوساله چینی با دو سر و صورت

صاحب این گوساله به نام “ویلنگ فنگ ونهونگ” است که مالک این گاوداری در یک روستای دور افتاده در دونگو است که این تصاویر و ویدیو را در صفحات مجازی به انتشار گذاشته است.

او در مورد این گوساله این گونه گفت:”همه گوساله بسیار طبیعی بودند و در لحظه اول با مشاهده این گوساله،احساس کردم که تنها میزان سر او بزرگ است.اما زمانیکه از نزدیک به این گوساله نگاه کردم،متوجه شدم که دو سر دارد.من را بسیار متعجب کرد و این قسمت برای من بسیار متعجب کننده بود که گوساله می توانست از هر دو دهانش غذا بخورد.با این وجو آن توانایی ایستادن بر روی پاهایش را ندارد”.

با این وجود،عمر این نوع حیوانات همان گونه که ذکر شد،به دلیل مشکل ژنتیکی شان متاسفانه کوتاه است.

ویدیو گوساله عجیب با دوسر به هم چسبیده ؛

.