زنده زنده سوزاندن جوان گرگانی در سراتو / قاتلان بازداشت شدند + عکس سعید و صحنه حادثه

سعید+روحی+نژاد
640

سردار روح الامین قاسمی گفت: ماجرا چنین بود که تیرماه سال جاری خودروی سراتو در یکی از خیابان های شهرستان گرگان منفجر و یک جوان به نام سعید روحی نژاد در این حادثه فوت کرد.

قاسمی با بیان این که تحقیقات ماموران پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع آغاز شد، گفت: با توجه به شدت حادثه و تخریب خودرو، امکان شناسایی عامل انفجار غیرممکن بود.

اغتشاش

وی تصریح کرد: پس از انجام یکسری تحقیقات تخصصی و تلاش های بی وقفه، ماموران موفق شدند به سرنخ هایی از عاملان انفجار خودرو دست یابند.

قاسمی خاطرنشان کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی، سرانجام مخفیگاه متهم و همدستش شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی هدفمند و غافلگیرانه هر دو نفر دستگیر شدند.

قاسمی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به انفجار خودرو و قتل اقرار و انگیزه خود را مشکلات شخصی و طمع مالی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به معرفی عاملان قتل به مراجع قضائی، گفت: جزئیات بیشتر در خصوص این حادثه متعاقبا اعلام خواهد شد.

این جنایت از سوی یکی از بستگان نزدیک «سعید روحی‌نژاد» هدایت شده و با همدستی دو نفر دیگر این حادثه رخ داده است که تحقیقات پلیس برای دستگیری نفر سوم همچنان ادامه دارد.

.